23 juni 2011

Markt

Gisteren was ik weer eens op de Albert Cuypmarkt, voor het eerst sinds maanden. Ooit woonden we om de hoek en kon ik lopend mijn boodschapjes doen met een of beide meiden in de buggy. Van waar we nu wonen is het een minuut of 35 op de fiets of langer per tram.
Terwijl ik de kramen langs ging en genoot van de mooie kleuren van fruit, groente, kleding en accessoires, realiseerde ik me dat ik de markt heb gemist. Ik heb me voorgenomen om vaker te gaan, om te genieten van het straatbeeld: Amsterdammers, toeristen, kleuren en geuren. Dan kan ik er ook mooi mijn groente en fruit halen!

"

2 opmerkingen:

  1. Lieve Caroline,
    Ik kan me voorstellen dat je de Albert Cuypmarkt gemist heb! Ook ik vond het altijd leuk om daar naar toe te gaan. Nu heb je er tijd voor en geniet er van. Na de jullie vakantie ga ik graag een keertje met je mee! Liefs en groetjes,
    Maatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, gezellig! Dat gaan we zeker doen. Kus!

    BeantwoordenVerwijderen