31 mei 2011

Inspiratie

De laatste paar weken ontbreekt het me aan inspiratie voor stukjes op dit blog. Mijn hoofd zat veel te vol met andere zaken. Helaas zo vol, dat ik slecht sliep en dat mijn lijf ging protesteren. Het werk blijft nog steeds het werk, maar nu even zonder mij. Hopelijk helpt dat om alles weer in het juiste perspectief te zien.

Gelukkig is er genoeg inspiratie uit andere blogs of mailtjes te halen. Van een vriendin kreeg ik foto's toegestuurd van tekeningen met dode vliegen. Vreemd idee, maar wel heel grappig om te zien. Via Google was de kunstenaar snel gevonden. Ze zijn gemaakt door Magnus Muhr, een Zweed, die in zijn vrije tijd prachtige foto's maakt. De 'dead flies art' is een onderdeel daarvan, die op zijn website onder het kopje 'Humor' te vinden is. Zo zie je maar dat er van alles nog wel iets te maken valt!

1 opmerking: