3 januari 2012

Flow dinsdag

Vanaf het moment dat Flow op de markt kwam in november 2008 heb ik een abonnement. Het is een magazine 'voor vrouwen die het leven net even anders willen aanpakken en nuchtere en praktische oplossingen zoeken voor dat overvolle (maar leuke!) bestaan'. Iedere Flow heeft verhalen en interviews in vier thema's: Live mindfully, Simplify your life, Feel connected en Spoil yourself. Bij iedere uitgave zitten extra's zoals bijvoorbeeld briefpapier, kleurplaten, schrijfschriftje, etiketten of mooie kaarten. Verder is het blad zelf versierd met prachtige foto's en illustraties.

Voor de tweede keer brengt Flow een jaarkalender uit met tips, inzichten en spreuken. Zo kun je iedere dag een beetje 'flow' aan je leven geven. Ik had de kalender vorig jaar naast mijn bed liggen en sloeg iedere ochtend het blaadje om, benieuwd naar wat er voor die dag te lezen was. De versie voor 2012 heb ik vandaag in elkaar geknutseld en al knippend en scheurend kwam ik op het idee om regelmatig een blogje te wijden aan de kalender. Voor dit jaar is dinsdag Flow-dag.

De eerste dinsdag is direct een tip. Zelf heb ik niet veel restjes meer over van de feestdagen, maar dit is wel een tip die ik zelf al regelmatig toepas in de keuken.


Met dank aan Flow!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten