5 oktober 2012

Dit maakt me blij

Er zijn veel dingen waar ik blij van wordt:

- mijn gezin
- een zonnetje
- een lekkere kop koffie
- vriendschap
- buiten zijn
- sporten
- lezen
- tuinieren
- koken

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus wat voor foto moet ik dan plaatsen om te laten zien waar ik blij van wordt? Ik heb besloten om een foto uit een eerder bericht opnieuw te plaatsen. Ik kan het gevoel dat ik die ochtend had nog zo goed oproepen: verwondering en blijdschap om die witte wereld, zo stil en mooi. Na een paar uur was alles verdwenen, alsof het nooit had bestaan.


En jij? Waar word jij blij van?


3 opmerkingen:

  1. Lovely pics!
    I could have made a similar list - sadly I'm just not very sporty. :) I would have added:
    Art movies, hand written letters or cards in my letter box, unexpected visits from my grown up children, beautifully illustrated children's books, visiting antique or secondhand shops to see what treasure I might find and of course long walks on the beach.
    You made me think of how much I have to be grateful for!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trix, thanks so much for your comments on my blog posts. I appreciate them, always constructive and positive, like you! Much love from Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word van veel dezelfde dingen blij, van sporten iets minder maar ik doe het toch.
    Voor mij staan er ook koeien op de lijst, geweldige beesten!

    BeantwoordenVerwijderen