2 oktober 2012

Mijn blog

Dag 2: vertel iets over je blog.....

Daar zit ik dan gelijk met mijn mond vol tanden. Wat schrijf je over iets waar je al anderhalf jaar mee bezig bent? Ik heb een aantal trouwe lezers, die hebben verschillende berichten langs zien komen. Tot nu toe ging het vooral over:

- seizoenen
- uitstapjes
- familie
- quotes
- de Flowkalender
- recepten
- dagelijkse belevenissen

Het valt me op dat mijn blog er niet veel anders uitziet dan mijn dagboek. Daar komen soortgelijke berichten in terecht, weliswaar zonder de recepten, maar ook over eten schrijf ik met de pen.

Beschouw mijn blog daarom maar als mijn digitale dagboek. Tot nu toe niet te persoonlijk, dat durf ik niet zo goed aan. Toch kom je tussen de regels door waarschijnlijk genoeg over me te weten. Dat bleek afgelopen zaterdag op mijn verjaardagsfeest. Mijn vriendinnen hadden een glossy samengesteld en veel van de info herkende ik van dit blog!

Wat durf jij de digitale wereld in te sturen?

2 opmerkingen:

  1. hahaha Czaro, altijd belangrijk te weten dat wie schrijft die blijft! Maar op het web bewaren ze alles, dus pas ook op wat je laat zien.

    Blijf maar lekker jezelf, doe ik ook in de digitale wereld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ger, je hebt helemaal gelijk. Dank voor je leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen