7 oktober 2012

Favoriete vakantie

Reizen is een van mijn favoriete bezigheden, maar helaas komt het er te weinig van. Er staat nog heel wat op mijn verlanglijst, de komende jaren kunnen we daar misschien plannen voor maken.

Van de reizen die we als gezin maakten, zijn die naar de USA twee hoogtepunten. Samen optrekken en avonturen beleven waar je lang op kan teren: kan het beter?

Toch zijn mijn favoriete vakanties wat dichter bij huis. Ik ben graag buiten en geniet enorm van een vakantie op ski's. Heerlijk in de sneeuw, liefst met een vriendelijk zonnetje. 's Ochtends al op tijd met de lift omhoog en doorgaan tot de laatste lift. Tussendoor koffie en lunch in de zon. Als het kon, ging ik morgen al op pad!

Wat is jouw favoriete vakantie?

1 opmerking:

  1. 18 jaar geleden ben ik met Huub met een rugzak Kreta over getrokken. Dat was helemaal geweldig!
    Maar ik hou ook van stedentrips, de bergen en extravagante culinaire uitstapjes :)

    BeantwoordenVerwijderen