3 oktober 2012

Mijn werk

Sinds april 2007 werk ik bij een kleine organisatie voor kinderopvang. Ik heb daar in de loop der jaren van alles gedaan, van secretaressewerk tot financiële administratie tot planning en plaatsing. Ik was een duizendpoot.
Die duizend pootjes raakten echter ernstig vermoeid en moesten een poosje uitrusten. Na een pauze van een half jaar, ben ik weer aan de slag en nu vooral bezig met de lay-out en teksten voor de website, nieuwsbrieven en marketing van ons bedrijf.

Terugkeren bij hetzelfde bedrijf klinkt misschien gek, maar voor mij voelde het als een warm bad en uit reacties van collega's begreep ik dat ze blij waren dat ik er weer ben. Ik geniet van het werk en merk dat mijn hart voor dit bedrijf altijd is blijven kloppen. Voorlopig ben ik dan ook tevreden met wat ik doe!

Wat in je werk maakt jou blij?

1 opmerking:

  1. Always good and interesting job opportunities you had through the years Caroline.

    Tutoring a second language from home is wonderful for me. I enjoy the children's news and stories, their small gifts (like a song, a cookie, an origami flower made from newspaper etc.) I love their smiles and the dreams that they share. It is so rewarding to see their faces light up when I try to give them hope when they too often fear the future in our country. It is most certainly not only about teaching the lessons. I am grateful.

    BeantwoordenVerwijderen