1 oktober 2012

Wie ben ik?

Gek eigenlijk, om nu mezelf te introduceren, na bijna anderhalf jaar te bloggen. Mijn profiel op Blogger is niet ingevuld, maar al klikkend naar eerder geplaatste berichten, kom ik het volgende tegen:

- op dit moment ben ik twee dagen 50;
- Roel is mijn lief, al 33 jaar;
- Sabine en Tessa zijn onze dochters;
- Amsterdam is de stad waar ik al meer dan 25 jaar woon;
- Amsterdam is ook de stad die ik in mijn hart gesloten heb;
- ik hou van buiten zijn;
- ik fiets, wandel, ski, loop hard;
- ik lees, kook, fluit dwars, reis;
- ik ga graag naar het theater of een museum;
- ik hou van vrolijk gekleurde schilderijen;
- ik heb 6 vriendinnen die al bijna 37 jaar mijn leven delen, en ik dat van hen;
- ik probeer met aandacht in het leven te staan;
- ik werk op de administratie van een kinderopvang;
- ik lees de Flow, NRC-Next, een aantal blogs en zoveel mogelijk boeken;
- ik hou van lekker eten, vooral Italiaans;
- ik volg trouw mijn Pilateslessen en sinds kort ook weer yoga......

Ik ben Caroline!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten