30 oktober 2012

Mijn favoriete foto

De laatste dag van mijn 30 dagen uitdaging! Ik moet mijn favoriete foto plaatsen. Toen ik eind september deze opdracht las, wist ik al direct welke dat zou worden. Het is een foto van een blij moment en dat is te zien. Wat ik toen voelde, kan ik nog altijd oproepen, ook al is het 20 jaar geleden.

Sabine, nog geen twee jaar oud, was als grote zus zo blij met haar pasgeboren zusje Tessa, hier een dag of zes op de wereld, dat ze haar iedere dag wilde vasthouden, knuffelen en kussen. Er zijn meer foto's van die momenten, maar geen een laat haar blijdschap en enthousiasme beter zien dan deze!

In al die jaren is de band tussen deze twee alleen maar sterker geworden. Sabine is nog altijd de oudste, maar Tessa nu de grootste. Ze zijn blij als ze elkaar zien, gaan samen op stap, hangen graag naast elkaar op de bank om films te kijken die ze al tig keer bekeken hebben, kunnen lol hebben om dezelfde flauwe mopjes. Ze betrekken elkaar bij hun leven, zoals ze dat altijd gedaan hebben en hopelijk ook zullen blijven doen. En oh, wat hou ik van ze!



Heb jij favoriete foto's?

1 opmerking: