10 oktober 2012

Mijn lief

33 jaar verkering, 22 jaar getrouwd, 2 dochters, 25 jaar samen in Amsterdam. Deze getallen vertegenwoordigen verliefdheid en liefde, emoties en gevoelens. En die deel ik al jaren met mijn lief.

We kennen elkaar van de middelbare school - ja, zo lang al! Hij maakt me aan het lachen, is mijn optimistische tegenpool, kan relativeren, zorgt voor ons en houdt van ons. Hij is soms te bescheiden, is trouw, kan koppig zijn, heeft humor en plaagt graag.

Ik hoop dat we de cijfers kunnen verdubbelen (behalve de kinderen dan...): ze leefden nog lang en gelukkig!

3 opmerkingen:

  1. This is such a sweet post! And Roel is one lucky guy to have you Caroline - together you make a strong and happy couple and are such a good example to all. Wish you many, many happy years together.
    May our paths cross again...soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om te lezen! Wees er maar trots (en zuinig!) op.
    Gelukkig herken ik veel in jouw verhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen