24 oktober 2012

Waar koop je graag?

Tjee, vandaag moet ik een lijstje produceren met favoriete winkels. Ik ben niet zo'n fervente shopper. Winkelen om de lol, daar doe je mij geen plezier mee. Als het om kleren gaat, zoek ik het liefst in een keer flink wat uit, zodat ik er weer even tegen kan. Maar goed, er zijn wel wat winkels waar ik graag kom:

- AH XL - zelf scannen, gelijk inpakken en afrekenen: ideaal op zaterdagmorgen!
- Sissy Boy, Vivaldij, Esprit - kleding
- Nelson, Leemans - schoenen
- Hema - voor van alles en nog wat, favoriet voor de verjaardagstaarten
- boekwinkels - van Selexyz tot de Kinderboekenwinkel
- Pylones - leuke cadeautjes
- Studio Bazar - keukenspullen en -gadgets
- iittala - Fins design: aardewerk, glas, enz. Zo mooi!
- Art Unlimited - ansichtkaarten en posters over de meest uiteenlopende onderwerpen
- Patisserie Tout - vooral voor de brokken chocola met zeezout
- Bagels & Beans - allerlei lekkers, ideaal om uit te rusten van al dat shoppen
- Bakkerij van Toor - heerlijk waldkornbrood en kwarkbolletjes en vrolijke bediening
- museumwinkels van bijv. Hermitage aan de Amstel - mooie kaarten en cadeautjes

Het is al met al toch nog een aardig lijstje geworden. Waar kom jij graag?


2 opmerkingen:

  1. I love to browse and find treasures at the secondhand shop where I take my recyling. I often find treasures that remind me of my childhood here - they bring back mostly happy but sometimes sad memories too. I mainly buy my everyday clothing at Woolworhts sales. I love a charming but expensive clothing (and nik nak) shop called Poetry where they include a pretty poem with your item. I buy the odd thing there but mainly find joy in admiring all the refined and classic clothing and items.

    BeantwoordenVerwijderen